2014. május 24., szombat

Tyúktojás és szalmabála

Végre szereztünk körbálát. Nem volt egyszerű, de megvan, jó áron, és házhoz is szállították. 



Nekem ennyi elég is lett volna a boldogsághoz, de úgy látszik, ma dupla adag járt belőle: megvan az első tyúktojásunk. :) Épp a bálákat tologattuk, gurítgattuk jobbra-balra :), amikor hatalmas hangzavar támadt az ólban. Mind a két tyúk hangosan kotkodált (vagy inkább rikácsolt), és a kakas is "kiabált". A három kecske mozdulatlanul állt az udvar közepén, és meredten néztek az ól felé. Azt hittem, valami ragadozó támadta meg őket. Berohantam, láttam, hogy nincs semmi baj. Azért körbenéztem, és betolakodó helyett, a szalmában ezt találtam: 


Gazdulunk. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...