2014. május 20., kedd

Palántaültetés, alakuló veteményes és életképek a kecske- és baromfiudvarból

A mai napot "rohangászósra" terveztem, de aztán persze semmi sem úgy lett, ahogy kellett volna lennie. Így viszont az egész délutánt a kertben töltöttem. A végeredmény: 10 fűszerpaprika, 5 édes fehér paprika, 5 kápia paprika, 5 kosszarvú paprika, 3 tölteni való paprika, 5 kecskeméti jubileum paradicsom, 4 uborka és 5 sárgadinnye palánta elültetve. Kapáltam, gereblyéztem, ültettem, állatoztam, szóval élveztem az életet. :) 

Az uborkának támasztékot is készítettem:



Paprikapalánták: 


Kis sárgadinnye palánták: 


Alakul a hátsó veteményes: 




Virágzik a paradicsom...


...és a borsó is: 


A cékla hatalmasat nőtt:


A saláta gyönyörű:


Növekszik a cukkini...


...és a tök is,  itt viszont még nem jártam a kapával:


És akkor jöjjenek az elmaradhatatlan állatos képek! :) 

Bori fülel... 


Cili és Junior pedig kukkolnak. :)


Junior baromfinak képzeli magát:


Fülvakarás:


Junior egyik kedvenc elfoglaltsága a szárnyas kergetés:


A három grácia: 


 Idill. (Minek nekem TV?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...