2014. május 23., péntek

Lassan, de biztosan

Ma megint nem sikerült elvégeznem az előre kitűzött feladatokat, de már nem érdekel. :) Nem idegesítem magam ezen, mert attól csak leblokkolok. Ennyit haladtam a kerttel, az alábbi kép közepén látható területet készítettem elő: 


Szépen alakul a veteményes:



Ide valamilyen felfutó növényt fogok ültetni:



A gazolás alatt álló veteményesrész:


Ma kecskéket nem "hoztam", de hogy ne maradjon a bejegyzés állat nélkül, megmutatom, hogy pihen Bolyhos: 


Mivel Bolyhos folyamatosan összeverekszik a szürke nyúllal, felmerült a gyanú, hogy esetleg a szürke nyuszi is fiú (elvileg lánynak kéne lennie). Én egyelőre még nem tudom megállapítani a nemeket nyúléknál, de most már utána fogok nézni a dolognak. Mindenesetre a megvilágosodásig külön altatom őket: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...