2014. május 21., szerda

Bővülő veteményes

A mai nap sem úgy alakult, ahogy terveztem, de azt hiszem, ehhez már hozzá kellett volna szoknom. Mindenesetre a veteményes alakul, ma megint kész lettem egy kis résszel (kapálás, gereblyézés, elkerítés). Sok mindent nem vetettem most, viszont a hely megvan. Bokorcukkinit ültettem (4 x 2 mag, fészkekbe), és idekerült az egresfa is: 



A bokorcukkini türkizkék magja:



A gazolást is folytattam, kész lett három sor spenót, egy sor répa+kapor és egy sor hagyma. Sajnos itt nagy elmaradásom van: több mint ötven sor zöldség plusz az ágyások. 
Holnapra megint sok feladatot kaptam magamtól, jó lenne, ha legalább a felét sikerülne elvégezni. Az állatok - akikről most kivételesen nem hoztam képet :) - rengeteg időt elvesznek, de próbálok mindenhol helytállni. Mindenesetre depressziós mostanában biztos nem leszek, és konditerembe sem igen kell járnom... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...