2013. szeptember 7., szombat

Kecskeól építés - nulladik nap

Büszke vagyok a gyerekekre, igazán rendesen kiveszik a részüket a kecskeól építés előkészületeiből. Engem ledöntött a lábamról egy megfázás vagy vírus, az ifjak pedig felajánlották, hogy tehermentesítenek egy kicsit. Tulajdonképpen szinte minden "háztáji munkában", bármikor lelkesen segédkeznek. 


Végül úgy jött ki a lépés, hogy az ólépítés csak holnap kezdődik. Reggel voltam a gazdaboltban, és fejben nagyjából összeraktam, hogy mi kell majd még. Például vadháló (úgy érzem - a kecskék természetét ismervén - hogy a csirkeháló ide kevés lenne :)), kerítésoszlop (akácfából lesz, kedden kell visszamennem a pontos darabszám ismeretében), meg még egy pár apróság. Megvettem a lenolajat, amivel első körben lekezelem majd az ólat, aztán majd a kerítésoszlopokat is. Izgalmas ez az ólépítés-dolog. :)

A faanyag egy része

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...