2013. augusztus 9., péntek

Vegyszermentes hétköznapok

Mivel a "természetben élés" egy idő után szinte teljes életmódváltást hoz maga után (legalábbis az én esetemben ez történt), helyet kell adjak egy újabb témának itt, a blogon, "Vegyszermentes hétköznapok" címmel.
Miért "kell" több ezer forintot kiadnunk mindenféle kétes eredetű és/vagy vegyi anyagokkal szennyezett csodaszerekre, pirulákra, kozmetikumokra, takarítószerekre, amikor a Jóisten gondoskodott rólunk ezen a téren is? Gondoljunk csak a fűszer- és gyógynövényekre, a mézre, az olívaolajra, a fokhagymára, a fürjtojásra, a levendula- és teafaolajra, az ecetre, a szódabikarbónára.  A későbbiekben részletesen fogok foglalkozni ezekkel a (számomra mindenképpen annak számító) csodaszerekkel, és meg fogom osztani az általam kipróbált, esetleg a gyűjteményemben lévő, még ki nem próbált recepteket is.
Tegnap például bekentem az arcomat virágmézzel. Tíz percig hagytam száradni, majd langyos vízzel leöblítettem. Az eredmény több, mint fantasztikus. Tökéletesen megtisztított, hidratált bőr már 10 perc után. (Egyetlen "mellékhatása" volt csupán a szernek: használat után, hiába a gondos leöblítés, a darazsak és egyéb rovarok nagyon "szerettek". :))
Azt szeretem a természetben, hogy olyan egyszerű, és mégis annyira csodálatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...