2013. augusztus 9., péntek

Gazdaboltban jártam :)

Íme az új szerzeményeim. Boldogság. :)


Az egyik fehér flakonba kerül a csalánlé (biopermet), a másikba pedig a házilag készített általános tisztítószer. A másik két flakonnak is valami hasonló szerepet szánok, a legkisebb, átlátszóba lehet, hogy általam készített növényi olaj fog kerülni.

Ezeknek a kis üvegeknek nem tudtam ellenállni. Az egyik kis csatosba lehet, hogy levendulaolajat teszek (szintén saját készítésűt), a másikba pedig ugyancsak házilag (vagyis általam :)) készített arckrémet. 


Vettem még két etetőt és egy itatót a fürjeknek. Kénytelen voltam egy nagyobb beruházásra is, tudniillik a két kutya vészesen vakarózik, úgyhogy vettem Frontline bolhátlanító cseppeket. Jó drága, de én - a sok-sok éves tapasztalat alapján - csak ebben az egy márkában bízom bolhamentesítés-ügyileg.
Nem,  nem kapok jutalékot a gyártótól, egyszerűen csak a tapasztalatomat osztottam meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...