2013. augusztus 22., csütörtök

Költözés

Ma beköltöztettem egy kakast, egy tojót és egy egyelőre még azonosítatlan nemű fürjet a második csapatból a "régi motorosok" közé. Szándékosan a legkisebbeket választottam ki, mivel az első csapat fiatalabb madárkákból áll, nem akartam veszekedést, verekedést meg pláne nem. Kaptak új homokfürdőt is, újfajta ennivalót új edényben (ami eredetileg itató, de én megpróbálkozom azzal, hogy ebben kapják az ennivalót, így kevésbé tudják széjjelszórni), úgyhogy a sok újdonság láttán nem győzték kapkodni a fejecskéjüket, szóval veszekedés, verekedés nem került napirendre. :)

Helyette hatalmas homokfürdőzést rendeztek:


 ...az újonnan érkezettek aktív részvételével:


  ...majd boldogan ropogtatták az újfajta magokat. :)






Egymás fölé kerültek a ketrecek. A felső ketrec fürjei alulnézetből nem is látszanak. :) 
Az alsó ketrec lakói fognak beköltözni abba az új fürjlakba, aminek az elkészítése két héttel eltolódik (kell hozzá venni egy pár dolgot - csirkehálót, zárat, lakkot - erre a hónapra pedig már kiköltekeztem magam :)). 


Ugye, senkinek nincs kérdése arra vonatkozólag, hogy az alábbi képen látható madárka miért a Gru nevet kapta? :) Ha valakinek mégis lenne, görgessen egy kicsit lejjebb, az utolsó kép mindent megmagyaráz. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...