2013. augusztus 1., csütörtök

Szilva és paradicsom

Az elmúlt pár napban itt, a Börzsöny lábánál is rendkívüli volt a hőség. Talán ezzel magyarázható, hogy sem munkában, sem "termék előállításban" nem jeleskedtem. Éjszakánként olyan fülledt volt a levegő, hogy nem sokat aludtunk, de még a kutyák sem. Aztán jött az az éjszakai szélvihar, amitől az enyhülést vártuk. 

Az enyhülés elmaradt, cserébe viszont jó pár kiló szilvát lefújt a szél a fáról: 


Gyorsan főztem is egy kis szilvalevest, és nekiálltam a sütőben sült szilvalekvárnak is. Mellesleg jegyzem csak meg, hogy életem első lekvárfőzése volt. :) Sajnos nem lett túl sok, egy nagy fazekat töltöttem meg háromnegyedig szilvával, abból lett 1 közepes, 1 kicsi és 1 egészen kicsi üveg szilvalekvár. Legközelebb meg kell emelnem a kiindulási mennyiséget.

Azért még maradt némi termés a fán is: 



A híres, most már majd' háromméteres fürtös paradicsomom. :) "Begyűrűzte" a rácsot, már a rács és az ablak között is vannak kis paradicsomok. És még mindig nő... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...