2013. augusztus 8., csütörtök

A diólevelek, a fürjek és a sárkány :)

Két újabb adag szilva aszalódik a napon, már nagyon profi vagyok ebben a technikában. :) A sikereken felbuzdulva most dióleveleket szárítok. A leveleket most szedtem, éppen időben, mert egy pár levélen már megjelent a rozsdagomba, ami azt jelenti, hogy a levél elveszítette a gombaölő tulajdonságát, ezután már nem szedhető. 



Diólevélgyűjtés közben hatalmas meglepetés ért: a diófák alatt találtam összesen három kis diófacsemetét. Egy egész nagyot, egy közepes méretűt és egy icipicit (a már meglévő, korábban már lajstromba vett csemetéken kívül). Nagyon megörültem nekik. Lám, mára is jutott egy cseppnyi - akarom mondani diónyi - boldogság. :) Holnap előrehozom őket. Nagy vágyam volt, hogy ne csak hátul legyenek diófák, hanem a ház közelében is. 

Fürj: Vettem egy fürj tojóketrecet. Pontosabban vateráztam. Van egy ketrecünk itthon is, úgyhogy a húgommal nagy egyetértésben úgy döntöttünk, hogy belevágunk. Fürjtartás lesz Rózsa-kertben. :) Később majd részletezem, hogy milyen - nem kevés, és nem elhanyagolható jelentőségű - előnye van a fürjtojás fogyasztásának.

Sárkánytéma: Fogalmam sincs, hogy hogy kell olyan igazi sárkányt készíteni. Az alábbi képen éppen lógó állapotában leledző sárkányt a kisebbik lányom készítette, most gyorsan, pár perc alatt. Ez a harmadik boldogságadagom mára (1. diófacsemeték, 2. fürjek :)). Határtalan örömmel tölt el, hogy a 9 éves lányom nem facebookozik, nem a 38 mesecsatorna (jelzőt most hadd ne használjak) valamelyikén csüng, hanem igazi gyerekjátékokat játszik, igazi gyerek módjára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...