2014. április 26., szombat

Új lakók az ólban

Ma kikerültek a kislibák a nagy ólba, a nyulak mellé. Éjszakára rájuk borítottam egy nagy zöldséges rekeszt, alátettem egy kisebb itatót nekik, és ennivalót is hagytam előttük. A rekeszre takarófóliát borítottam, több rétegben, az egyik - rövidebb - oldalát hagytam csak szabadon. A rekesz tetejére tettem egy cserepet, a fólia három oldalát pedig kis tégla- és cserépdarabokkal rögzítettem a földön. Majd holnap lefotózom a hálóhelyiségüket is. :) 



Kitti lányom egyik kedvenc elfoglaltsága közben:


Az alábbi képen éppen a délutáni csavargás fáradalmait pihenik ki a gyerekek. :) Ilyenkor a kutyákat bezárjuk, és az egész első kert a két libagyereké. :) 


A rózsabokornak jót tett a tavaszi metszés. Eddig szigorúan kétévente virágzott, most viszont már megint tele van bimbóval (tavaly is rengeteg rózsával örvendeztetett meg minket).



A zsálya is hamarosan virágzik, már látszanak a bimbók:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...