2014. április 23., szerda

Állatok közt :)

Ez a hír ugyan nem ide tartozik, de mindenképpen megosztandó kategória, úgyhogy mondom: nyílnak a tulipánok. :)


Az erdészetből kapott nyuszik ideiglenesen a nagy ól hátsó hátsó részében kaptak helyet:








A csibék nőnek. (Naná, hogy nőnek. Egész nap esznek. :) De ezek nem tápos csibék! :))


Anett csibéje. Ugye, nem kell magyaráznom, miért a Kleopátra nevet kapta? :):):) Ha fiú lesz, én a Hórusz nevet adnám neki. :)


A délután nagy részét a nagy ólban töltöttem: helyet csináltam a nyusziknak, és behálóztam a hátsó falnak azt a felét, ami még nincs bedeszkázva. Közben a kecskék be-beszöktek az ólba (ide nekik egyelőre tilos a belépés), és jóízűen falatoztak a szalmából. Egy élmény mellettük dolgozni, gyakorlatilag nem tud az ember két lépést tenni anélkül, hogy meg ne nézzék, mi van a kezében, és meg ne kóstolják, bármiről is legyen szó. :) Cili ma megint hozta a formáját: elkezdett hisztizni, mert kizártam, és amikor rájött, hogy hátul sem tud bejönni, elkezdte lökdösni az ól falát a szarvával. Egy picit erőszakos a drága. :) De így szeretjük. A Bori viszont nagyon ügyes lány volt a fejésnél. (Ketten fejtünk a kisebbik lányommal.) Nem kellett elkapni őt és/vagy a szarvánál fogva kihúzni az ólból. Beöntöttem az abrakot a vödrébe, egyből elkezdett enni, simán rácsatoltam a nyakörvet. Fejés közben is csak kétszer kellett megfognia a lányomnak a szarvát, ezen kívül simán és gyorsan ment a dolog. Büszke vagyok mindhármunkra. :) 


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...