2014. április 6., vasárnap

Rövid kerti hírek: magvetés és kecskefejés

Kitti lányom almával kínálja Cili kecskét:


A legkisebb kertészünk:


Három kertészpalánta:


Ma nagyon sokat haladtam a kerti munkákkal. Duggattam még makói vöröshagymát, vetettem édes kápia paprikát, kalocsai fűszerpaprikát, lila és zöld bazsalikomot, kukoricát, babot, tököt (utóbbi hármat a kerítés mellé, egy fészekbe; összesen hat ilyen fészket csináltam) és patisszont. 



Ancsi lányom közben palacsintát sütött. Ezt a kakaós szívecskét kiküldte nekem a kertbe:


Egyre szebb és rendezettebb a kert:


Cili-portrék:



Ma már egyedül fejtük a Borit. Nem volt túl boldog, amikor meglátta a láncot, nem is engedte magát megfogni. Egy darabig kergettük, végül bemenekült a kis ólba. Ekkor elbújtunk a nagy ól mögé, pár másodperc múlva Bori meg is jelent kint. Átvertük. :) Megint kergetőzés következett. Végül a húgomnak sikerült elkapnia a szarvát, és meg tudtuk kötni. A tesóm az egyik kezével fogta a szarvát, a másik kezével pedig elkezdte fejni. Én a két hátsó lábát fogtam le, hogy ne rúgkapáljon. Egy idő után a húgom rájött, hogy mindkét kezére szüksége lenne, ezért kihívtuk a nagyobbik lányomat, hogy segítsen. Ő fogta a kecske szarvát, én a hátsó lábait, a tesóm pedig fejt. :) Reménykedem benne, hogy napról-napra könnyebb lesz ez a fejésdolog. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...