2014. április 8., kedd

Április a kertben

Ma befejeztem - magvetésügyileg - a veteményes felső részét. Tegnap és ma vetettem egy-egy sor fejes salátát, bokorbabot, koriandert, retket, csemegeuborkát, két sor bokorbabot, öt sor mángoldot és duggattam egy sor lila hagymát. 


Apu ültette meggy- és cseresznyefa:


A március 25-én és 26-án vetett borsó:


Borsó
Március 26-án vetett retek: 


A múltkor kicsit rendbe szedtük a kert hátsó részét. Most egy kicsit "begazolódott" (én szeretem ezt a vadregényes részt), de mivel itt lesz a kettes számú baromfiudvar, ez nem olyan nagy probléma. Az állatok egy nap alatt rendet raknak majd. :) 


Ezt a részt viszont így hagyom. Kell egy kis "káosz" is... Szerintem ez egy gyönyörű káosz: 


A vén diófa, alatta egy bodzabokor, előttük a fenyők:

 
Még egy kis "vadregény" :)


A sok-sok bodzabokor közül az egyik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...