2014. szeptember 6., szombat

Szeptemberi kerti munka

Délután végre nekiláttam felszámolni a kertben eluralkodó káoszt. Közben azért "állatozni" is kellett, úgyhogy nem haladtam annyit, mint terveztem, de azért nem állok olyan rosszul. Előkészítettem összesen 10 sort, amik bevetésre várnak. :) Mivel jövőre szigorúbban be akarom tartani az öngyógyító kiskert szabályait, ezért 5 sort spenóttal vetek be, a köztes sorokba pedig még idén szüretelhető tépősaláta- és retekfélék, illetve kínai kel kerül. Ha ezzel megvagyok, akkor előkészítek még egy részt, ahol szintén spenótsorok közé fognak kerülni a tél alá vetendő magok, és a dughagymák. 


Még mindig virágzik a körömvirág, és már magot is tettem el jövőre:



A kecskék kaptak a szomszédból egy csomó mángoldot, nagyon örültek neki. Nekem is van a kertben, de nem olyan sok, így inkább csak a nyulaknak szoktam adni belőle, néha-néha kapnak egy-egy levéllel a kecskék is, de most olyan sokat kaptak, hogy az egész éves "mángoldevés-elmaradást" bepótolták, egyszerre. :) Ráadásul a húgom kolléganőjétől kaptunk egy-egy hatalmas zsák kukoricát és búzát... Köszönjük szépen a finomságokat, mindenkinek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...