2014. szeptember 11., csütörtök

Csibék és nyuszik

Sajnos a mára esedékes csibekelést nem tudtam megörökíteni, ugyanis még sötétedéskor sem volt "megkezdett" tojás, de lefotóztam a tegnap kikelt, "hármas számú" csibét (a képen a sárga színű kiscsibe): 


A két "idősebb" csibe már szépen eszik és iszik:


Sikerült a kis nyuszikat is lefotóznom, pontosabban csak egyet a három közül. Még csukva van a kis szemük: 




Kitti lányom almára vágyott, hát hátramentem az almafához. Egy körte is bekerült a kosárkámba, az úton hevert, bedobtam az almák közé. És, ha már ott voltam, hoztam be egy kis paprikát is. 


Ez az esős idő teljesen felborította a napirendemet, úgyhogy nem tervezek előre, most egy pár napig az időjárástól függ minden kerti és ház körüli munka. Attól félek, hogy az elvetett saláta-, retek- és káposztamagokat kimossa az eső. Jó lenne, ha a szeptember vége és az október szárazabb és napsütéses lenne... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...