2014. szeptember 18., csütörtök

Nyuszik, csibék, paprikák

Nőnek a nyúlgyerekek. Itt a bizonyíték: 


Azért a nap nagy részét még a fészekben töltik:


Kis kíváncsi:


Nyuszipofa:


A nyúlmama naponta egyszer, mindössze pár percig szoptatja a kicsinyeit (ez azért nagyon érdekes). Az alábbi képen látható kis nyuszi a legélelmesebb hármójuk közül: ahogy beadom az anyjának a zöldet, egyből rohan alá egy kis potyatejért. Ugyanis az anyanyúl annyira odavan a zöldért, hogy amíg azt eszi, addig az sem zavarja, ha szoptatási időn túl zavarják: 



Úton a fészek felé:


Igen, az ott, felül a képen, pontosan az, aminek látszik. És ez még semmi. A rottweilerünket megszégyenítő teljesítményre is képes ez a csöpp japán. Nem is értem, hogy jöhet ki belőle ekkora, azért pedig külön mérges vagyok, hogy WC papírral kell etetni járnom. Hogy miért pont a "lehajtható tetőn" kell neki végeznie a dolgát, ráadásul minden nap... 


A kiscsibék is nőnek. A múltkor meséltem, hogy a negyedik tojást megtaláltam feltörve, de a csibe halott volt. Sajnos az utolsó, ötödik tojásban sem volt élő csibe, de ez utóbbi ki sem fejlődött rendesen. Tehát az öt tojásból három csibét keltett a kis japán. Szerintem ez egész jó arány. 



Leszedtem a fűszerpaprikákat, maradt még néhány darab a töveken, amit még hagyok, hadd érjenek egy kicsit. A tíz tőből ennyi paprika lett. Jövőre lényegesen többet fogok ültetni. 


Véletlenül leszedtem ezt a három kápia paprikát is, ugyanis elfelejtettem, hogy ilyet is ültettem. :) Azt hittem, hogy fűszerpaprikából ültettem három sort. :) Aztán a harmadiknál gyanússá vált a dolog, formára és színre sem ugyanaz a kétfajta paprika, úgyhogy abbahagytam a szüretelést. Azok még maradhatnak a töveken, majd leesszük őket reggelire, vacsorára. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...