2014. szeptember 3., szerda

Egy jó hír és egy meglepetés

Két jó hírem van mára. Az egyik, hogy Margitka teljesen meggyógyult, este vissza is került a kecskeudvarba. A kakas teljesen odáig volt a boldogságtól, úgy két másodpercig örvendezett, majd elkapta Margitot egy fordulóra. :) 



A nap másik (jó) híre, hogy megint gyarapodtunk. Minimum néggyel többen lettünk állatállományügyileg, a két nőstény nyuszinknak ugyanis gyerekei születtek. :) Éppen a kotlósnak akartam helyet készíteni a kis udvarban (át kell költöztetnem őt és a tojásokat, mert péntektől várhatók a kiscsibék, és félek, hogy a kecskék agyontapossák őket), és ahogy ott tettem-vettem a nyúlketrecek környékén, egyszer csak megütötte a fülemet egy furcsa nyöszögő hang. Benéztem a nagy ketrecbe, a két "nőstény" nyúlhoz, bekukkoltam a gödörbe, amit ők ástak maguknak, és amiben aludni szoktak, de üres volt. Átmentem a ketrec másik oldalára, és elhúztam a fémlemezt - amit akkor szoktam a ketrec elé tenni, ha esős idő van. Egyből kiszúrtam a vadiúj gödröt, benne négy kis nyuszival. Lehet, hogy vannak többen is, de mi csak négyet számoltunk. A fészek szürke bundával volt kibélelve, valamint segítségünk is volt, aki leellenőrizte a másik nyúl nemét - biztos, ami biztos - így a barna nyuszit kiköltöztettük a nagy ketrecből, az anya pedig ott maradt a kicsikkel. Köszönjük, Marcsi a segítséget! :) Hát, így tolódnak nálunk a munkák. :) Holnap megcsinálom a kotlós és a kiscsibék helyét is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...