2014. szeptember 2., kedd

Margit és a csíkos cukkini

Tegnap egész nap esett, erős esőzések és felhőszakadások váltották egymást. Délután volt egy kis szünet, úgyhogy kaptam az alkalmon, és kiengedtem Margitot a cellájából. A nyúlketrecek mellett befedtem neki egy kis részt ponyvával, hogyha újra elkezdene esni, be tudjon húzódni száraz helyre (nekem házon kívül volt dolgom, nem tudtam volna rohanni a zöldségesrekesszel). Mire hazaértem, megint szakadt az eső. Margit járt a fejemben, aggódtam érte, de megnyugtattam magam, hogy ott van neki a száraz, fedett hely. Persze nem hagyott nyugodni a dolog, mert - ismervén Margit agyi kapacitását - feltételeztem róla, hogy esetleg mégsem jut el gondolkodásban/"ösztönben" odáig, hogy "eső elől behúzódunk", szóval, legszívesebben hátramentem volna, hogy megnézzem, "eltette-e" magát, de úgy csapkodtak a villámok, hogy meggyőztem magam, még Margit sem lehet annyira buta, hogy szakadó esőben ne vegye igénybe a fedél nyújtotta lehetőséget. Végül, amikor a villámlás alábbhagyott, mégis hátraszaladtam, és hát... szóval... De. Margit olyan buta. Ott hasalt a kerítés mellett, és csak ázott és ázott, és nézett rám a buta (de imádni való) szemeivel. Gyorsan felkaptam, kicsavartam belőle a vizet, és a ponyva alatt ráborítottam a zöldségesrekeszt. Gondolkoztam rajta, hogy éjszakára be kéne hozni, de mivel nem volt hideg, ő pedig melegben volt (szalmával bélelt, kis helyen), kint hagytam. Reggel félve mentem ki, már mindenfélét láttam a lelki szemeim előtt, például Margitot jégkockába zárva. Azonban, örömmel jelentem, hogy Margit nem hogy nem fázott meg a tegnapi kalandja után, de úgy tűnik, hogy a betegségéből is sikerült kilábalnia. Alig várta, hogy kiengedjem, egyből elkezdett sétálni, kapirgálni, enni. Semmi elfekvés, semmi bágyadt tekintet. Ezek után bátran kijelenthetem, hogy Margit buta, de szívós. :) 


És, ha már a címben utaltam rá, hadd mutassam be az egyik büszkeségem, a csíkos cukkini első termését. Szerintem szép. :) 


A minap tökféléket szüreteltem. "Sima tök", patisszon, "sima-", csíkos- és gömbcukkinik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...