2014. március 19., szerda

Tetanusz és bővülő barkácsismeretek

A mai napom elég zűrös volt, ennek ellenére úgy érzem, sikerült haladnom a kertrendezéssel. Délelőtt be kellett ugranom egy tetanuszért a háziorvoshoz, mert a tavaly nyáron kapott oltás állítólag már nem érvényes :). Most, pontosabban tegnap, kivételesen rozsdás szögbe nyúltam, csak már nem rendelt az orvos, így ma kellett rendeznem a dolgot. Ma megint összevissza vágtam magam a vadhálóval, de már nem érdekel. :) Most 6 hétig megint jó vagyok :), úgyhogy az elkövetkezendő pár hétben be kell fejeznem minden testi épségemet veszélyeztető kerti munkálatot, mert idén már nem szeretném szúratni magam :). Egyébként meg már kezdem megszokni. 
Befejeztem a kaput, illetve befejeztük... A munka nagy részén már túl voltam, a háló fent volt a kapun, amikor átjött a szomszéd, és végső formát adott a remekművemnek. :) 


A délután folyamán két dolgot is tanultam: 
1. hogyan kell kombinált fogóval (pontosabban melyik részével kell) drótot vágni, 
2. hogyan tudjuk u-szeggé alakítva eltüntetni az anyag másik oldalán kilógó szöget. 


Nagy öröm ez nekem, meg az is, hogy a kutyák nem tudnak hátramenni a veteményesbe. :) Azt még nem tudom, hogy milyen módon fogom tudni megoldani, hogy zárható legyen a kapu; egyelőre "betégláztam", aztán majd gondolkodom a dolgon. Az az igazság, hogy ma akartam zárat venni, de elfelejtettem... :) 
Ma nem jutott rá idő, így a csirkeháló felrakása holnapra marad. Holnaputántól pedig indul a nagy kecskebeszerző-projekt. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...