2014. március 10., hétfő

Lassan, de biztosan

Jelentem, minizöldséges kitakarítva, bevetve. Sajnos ma csak ennyire futotta, holnap pedig dolgozós-rohangálós nap lesz, úgyhogy nem tudom, hogy lesz-e időm kertezni, de mindent megteszek majd, hogy legyen. :) 
Egyébként holnap kezdődik a hátsó kert felásása. Ezt az egy munkát idén kivételesen nem én fogom csinálni, lesz benne segítségem. Így viszont sokszor annyi zöldséget, fűszer- és gyógynövényt fogok tudni termelni, mint tavaly. Reményeim szerint majdnem mindenből lesz többletem. :) 
Visszatérve a "kinyúlok és leszedem" helyre, azaz a minizöldségesre :), ez a kiskertrész közvetlenül a bejárat mellett található, így olyan zöldségmagokat vetettem ide, amelyeket sűrűn fogyasztunk: fejessaláta, amerikai barna tépősaláta, simalevelű metélőpetrezselyem, fodroslevelű metélőpetrezselyem, metélőhagyma, téli sarjadékhagyma; a zöldséges két szélére pedig egy-egy sor kapor került. 
Holnap megpróbálom befejezni a "sziklakert" rendbetételét, esetleg ültetek is bele valamit; ezt a helyet ugyanis még csak a kövirózsák és néhány tő zsálya uralja.

Más:

Ezt tegnap fotóztam. A kép címe: "Élet". 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...