2014. március 17., hétfő

Kertrendezés

Az elmúlt napokban csak egy kis kertrendezésre volt időm a "rendes" munkám mellett; iskolai fotózás után épphogy csak cipőt váltottam, mielőtt kézbe vettem a kiskapát. :) Aztán felváltva kapáltam a fűszerkertet, rendeztem a ház környékét és szerkesztettem az iskolai fotókat. :) 
Az eredmény - az elkészült fotóalbumokon kívül :) - többek között egy megmetszett rózsabokor, amely az elmúlt időszakban már komolyan veszélyeztetni kezdte a ház "testi épségét": 

Előtte
Utána
Ennél a műveletnél a kisfűrészt is be kellett vetnem. :)


Ilyen lett a rózsabokor környéke. A fűszerspirált (pontosabban a spirál alakú minifűszerest) egybenyitottam a rózsa alatti résszel és a sziklakerttel (ami a képen most éppen nem látszik). A minifűszeresben a citromfű szépen áttelelt, sőt, rendesen el is szaporodott. 


A házban is alakul az élet, már szinte mindegyik elültetett mag növekedésnek indult. A képen a korai fejes káposzta három nappal ezelőtti állapota látható.


A szülinapi harangvirágom is a végleges helyére került: 


A tavaly ültetett kövirózsák közül a legnagyobb példány (a gyerekeivel :)):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...