2014. március 21., péntek

Palánta, csirkeháló és velőscsont :)

Reggel kitettem a palántákat a ház mögé, itt sokáig éri őket a Nap, meleg van és viszonylag szélcsend. Nem tudom, mennyi fog megmaradni belőlük... 


Mindenesetre holnap folytatom a palántázást (is). Az alábbi vetőmagokkal bővült a készletem az elmúlt pár napban: 

Zöldség, fűszer: makói hagyma (dughagyma) 1 doboz, sonkahagyma 1 csomag, spenót (kétféle) összesen 7 csomag, amerikai barna tépősaláta 2 csomag, nyári retek 1 csomag, gömbcékla 1 csomag, patisszon 1 csomag, késői karfiol 1 csomag, késői kelkáposzta 1 csomag, balkonparadicsom 1 csomag, kalocsai fűszerpaprika 1 csomag, lila bazsalikom 1 csomag, kakukkfű 1 csomag, koriander 1 csomag, konyhakömény 1 csomag, halványító zeller 1 csomag, szárzeller 1 csomag
Virág: törpe bársonyvirág (kétféle) összesen 2 csomag, dália 1 csomag, nebáncsvirág 1 csomag, porcsinrózsa 1 csomag, hajnalka 1 csomag, százszorszép 1 csomag

Ma végre kézbe vettem a csirkehálót :), de nem oda "szereltem fel", ahova terveztem. Az utca felőli kerítésre tettem fel, hogy a két "kiskutya" ne tudjon meglépni. Tegnap délután ugyanis a tesóm a játszótéren szedte össze a Pupit (pedig csak egy pillanatra nem figyeltem oda), kicsivel később pedig a Pupi is meg a Ricsi is a ház előtt bandázott... Egyértelmű volt, hogy az utcafronti kerítést kell előbb megcsinálni. Dél körül álltam neki, hatra nagyjából kész is lettem. Már csak az utolsó simításokat kell elvégeznem, de ezt holnapra hagytam. Szintén holnapra maradt a baromfiudvar kerítésének becsirkehálózása, de holnap most már aztán tényleg kész kell, hogy legyen. :) 

Az alábbi képeken pedig Ízi, Pupi és két velőscsont látható. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...