2014. március 22., szombat

Kilenc óra munka eredménye

A mai műszak 9-kor kezdődött. Előkészítettem a komposzt helyét: ágakat vágtam az aljára, az ágakat betakartam fűnyesedékkel, végül rákerült a konyhában gyűjtögetett zöldséghulladék, tojáshéj, egyebek. 

Utána befejeztem az utcafronti kerítés "behálózását": 


A másik oldal is kész van, csak azt nem fotóztam le. :) 

A következő művelet a baromfiudvar kutyákkal érintkező kerítésrészének a becsirkehálózása volt, amit ugye, már olyan régóta terveztem megcsinálni. :) 




A kemény fizikai munka :) után duggatam egy kis makói vöröshagymát is: 


A tavaly ősszel duggatott, bemulcsozott fokhagyma: 


Makói vöröshagyma, tavalyi bimbóskel és tavaly ősszel duggatott fokhagyma:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...