2014. március 26., szerda

Folytatódik a magvetés + rózsaátültetéssel egybekötött "elkerítő hadművelet"

Ez történt ma: 

Reggel elvetettem még három sor borsót (tegnap és ma összesen kb. 360 szem került a földbe :)). Két sort sorba vetettem, két sorban pedig fészkes megoldással helyeztem el a magokat: 25 centinként csináltam fészkeket a sorba, egy fészekbe négy magot tettem. Mivel ez az első alkalom, hogy a borsóval termesztési szempontból is közelebbi kapcsolatba kerültem, mindenképpen szeretném kipróbálni mindkét ültetési módot. A jövőben pedig majd azt fogom alkalmazni, amelyik jobban bejön. :) 
Két sor cékla szintén a helyére került (összesen és pontosan 79 magocska :)). Ezután következett egy sor amerikai barna tépősaláta és egy sor ausztráliai sárga tépősaláta. Az amerikai barnát nagyon szeretjük, tavaly elég sok termett belőle:  


Pihenésképpen kijelöltem a sziklakert leendő kerítésének helyét, kiástam a lila rózsabokrot - amit néhány nappal ezelőtt a kutya "megmetszett" - és átköltöztettem a sziklakertbe a másik rózsabokor és a citromfűsor elé. 


Jelzésképpen felkerült a csirkeháló is a tíz darab félbevágott (pontosabban félbefűrészelt), kerítésoszlopnak kinevezett nádra. Nem lett egy masszív "építmény" ez a "kerítés", de talán a funkcióját (kutyamentesítés) betölti majd. 



És, ha már rózsa: 


Úgy tűnik, hogy a rózsabokor metszéséből származó rózsatövek elkezdtek gyökerezni. Legalábbis azóta is gyönyörűek, és szépen fejlődnek. A rózsagyerekek mögött egy Pupi látható. Kukucs! :) 

Miután végeztem az "elkerítő hadművelettel", folytattam a vetést. Egy sor fejes saláta és két sor hónapos retek (francia reggeli, 80 db mag + jégcsap, 90 db mag) került a földbe. 


Közben még mást is csináltam/csináltunk, de erről majd a következő bejegyzésben fogok írni, mert "hosszú"... :)

"Rács" mögött :) 
Ma megint 9 órát dolgoztam a kertben, ebből összesen, ha egy óra szünetet tartottam különböző okok miatt :), akkor sokat mondok. Én nagyon szeretem ezt csinálni. Ez az a munka, ami előbb-utóbb meghozza a gyümölcsét. Illetve, jelen esetben, a zöldségét. :)
Most pedig előveszem a "rendes" munkámat. Kezdődhet a szövegjavítás, fotószerkesztés... Elárulok egy titkot: sokkal jobban szeretek a kertben dolgozni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...