2013. szeptember 18., szerda

Új szerzemények, miniszüret, szélkár

Gazdaboltban jártam. :) Annyira megtetszett a tegnap vásárolt rózsa, hogy muszáj voltam vennem még egy tövet. :) Igaz, hogy rózsaszínt szerettem volna, de mivel rózsaszín nem volt, így pirosat választottam. És ha már tegnap a lila rózsához vettem lila tulipánhagymát is, hát most vettem egy csomag piros tulipánhagymát a piros rózsatőhöz. És még nincs vége... :)


Délután összeszedtem a lehullott körtét, és találtam még egy kevés szilvát is. Egy-két alma is lepotyogott a fáról, azt egyből meg is ették a gyerekek. :)


Ilyeneket szüretelünk mostanában: 



A tegnapi szél sajnos gyökerestől-földestől kidöntötte a legmagasabb dísznapraforgónkat. "Vitte" magával a rá és az ajtórácsra tekeredett hajnalkát is. Azt hiszem, sikerült megmentenem, visszarendezgettem a gyökérzetet a földbe, és odakötöztem a rácshoz. Most így a rácsot nem lehet becsukni, de megmondom őszintén, hogy nem is szoktuk, még éjszakára sem. A hívatlan vendégek először úgyis Gizikével találkoznak... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...