2013. szeptember 30., hétfő

Gyűjtögettem

Ma megint gyűjtögettem egy  kicsit. Megmaradt egy amerikai barna tépősaláta, ami fel is magzott rendesen:


...én meg begyűjtöttem a magokat. Azt hiszem, toktermésnek hívják (de nem biztos) azt a lila részt, aminek haja van :). Na, abban vannak (voltak :)) a magok.



Az összegyűjtött magok. Még egy kis tisztítás rájuk fér.


Amíg én gyűjtögettem, Gizike relaxált egy kicsit:


És ha már kutya...

Rejtvény: keresd meg a képen a kutyát! :) Annyit elárulok, hogy nem Gizikéről van szó. :)


Van egy kis "csalánosom" az épülő tyúk-, fürj-, nyúl- és kecskeól :) mellett. Sajnos hamarosan fel kell számolnom, mert túl közel van az ólhoz (amely mellé épül majd egy kis "doboz" is, a tyúkoknak).

A kis "csalánosom", a háttérben: komló


Ezért ma begyűjtöttem néhány magot (a "morzsolás" még hátravan), amit majd tavasszal elvetek, így megint lesz "csalánosom".


A csalánt még a katica is szereti:


Levelet is gyűjtöttem szárítani, teának:


...és cickafarkat is, utóbbit "rendelésre":


Nő a patisszon (és van ott még, ahonnan ez jött... :)).


Egész jól megszoktam már a kertünkben lakó pókokat. A képen látható egyed például a minizöldséges paradicsomait őrizte - egészen ma délutánig. Akkor ugyanis el lett költöztetve egy jobb helyre. Nekünk jobb helyre: ahol nem akadunk rendszeresen a hálójába. :) 


A két körtefánk, tele körtével:


A szilvafa magoncokról egy korábbi bejegyzésben már beszéltem. Az alábbi képen látható példány kb. 160 centi magas, őt biztosan megtartom magunknak:


És egy kisebb példány:


Rengeteg tennivaló van még a kertben. Többek között el kell ültetnem a piros virágot hozó rózsatövet, a lila és piros tulipánhagymákat, és el kell dugnom a fokhagymát is. A többiről nem is beszélek, majd mondom sorban, hogy mit intéztem, ahogy jönnek a feladatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...