2013. szeptember 2., hétfő

A meteorológiai ősz első napján

Befejeztem a hátsó zöldséges bővítését. Nem lett nagy a terület, de majd tavasszal hozzáásunk.
Ezen a két részen dolgoztam a napokban, a jobboldalit ma fejeztem be. Háromféle saláta (jégsaláta, amerikai barna tépősaláta, ausztrál sárga tépősaláta) és fehér retek került ide.


A hátsó zöldséges - erre az évre befejezve:



Erről beszéltem a minap. :) Még mindig virágzunk paradicsomügyileg. :) 


Száradnak a gyógynövényeim (diólevél, cickafark, csalán), folyamatosan szedem-szárítom őket. Diólevélből sajnos több szedhető nincs, az utolsó pár, gyógyászati célra még felhasználható levél szárad a kertben. Szerencsére korábban már "szüreteltem" pár adagot, ami most szárított formában és macerátum formájában pihen a kamrában. 


Száradó cickafark: 


A 25 kis rózsatőből 8 maradt meg, remélem, hogy ők már fel is nőnek. Ma végleg lekerült róluk az "üvegház" (elvágott ásványvizes palack/befőttes üveg).






Ők ketten szabadföldben vannak:



És végül: 
Egy pár nappal ezelőtti padlásjáratunk alkalmával új kinccsel gyarapodott a "padlásjárat-gyűjteményem" (a gyűjtemény további darabjai megtekinthetők itt, itt és itt.).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...