2013. szeptember 17., kedd

Napfény, Ciprus, aloe vera, Nyúl úr

Tegnap sütött a nap. :) Szerencsére, mert így a barátnőm, aki a napfényes Ciprusról hazalátogatott, csak egy kicsit fázott a plusz ötven fokok után. :) Kaptam tőle - többek között - egy gyönyörű aloe verát, amit Ciprusról hozott nekem. Nagyon-nagyon örülök neki, mert az én aloe veráim tönkre mentek, amikor tavaly nyáron nagy lelkesen kipakoltam őket a napra. Na, meg hát ez ciprusi aloe vera, szóval, igazi kuriózum számomra. :) Egy kicsit most össze is vagyok zavarodva, nem tudom, hogy hol lenne a legjobb helye az én kis drágámnak. Cipruson ugyebár meleg van, meg szikrázó napsütés, az én kis növénykéim meg pont ettől mentek tönkre. Na, de majd óvatos leszek, meg nagyon figyelmes, meg minden. :) 


Barátnőm másik nagy meglepetése számomra Nyúl úr volt. Bizony, bizony: kaptam tőle egy igazi nyuszit. :) Még a facebook-on, sok-sok kilométer távolságból beszélgettünk a terveimről, hogy a fürjek után következnek a kecskék és a nyulak, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen meglepetést talál ki nekem az én drága barátnőm. :) Nyúl úr nem Ciprusról származik, viszont fantasztikusan aranyos, és ifjú kora ellenére igencsak jól nevelt. És egyáltalán nem biztos, hogy "úr"... :) Tehát megvan a nyúlállományunk legelső tagja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...