2013. szeptember 22., vasárnap

Szeptemberi ez meg az

Lehet (de nem biztos), hogy már mutattam ezeket a virágokat, de lefényképeztem még egyszer, mert annyira tetszik. Ha jól emlékszem, május-június környékén vetettem el a magokat. Már azt hittem, hogy nem is lesz belőle semmi, aztán egy pár napja (hete) elkezdtek kinyílni a virágok. Szerintem csodaszép.


Ma dolgoztam is egy kicsit :), lekentem lenolajjal néhány deszkát, ami az ól hátulja lesz majd. Azért csak néhányat, mert elfogyott a lenolaj... :) Holnap reggel korán pedig nekiállok a lazúrozásnak. 


Nyúl urat ma bevetettük fűnyíróként. :) Ráborítottam egy zöldségesrekeszt, arra pedig rátettünk egy eredetileg játékként funkcionáló súlyosabb táskát, hogy ne tudjon kijönni a rekesz alól. Be is lakmározott rendesen, most itt alszik a lábam mellett. :) 


Gizike nagyon érdeklődik Nyúl úr iránt, leginkább az érdekli, hogy mikor kóstolhatja meg végre. Sajnos ilyen ez a mi Gizikénk. Nagyon oda kell figyelni rá.


A kis fűszerkertem elég szépen terebélyesedik. A bazsalikom és a citromfű szépen nő, a tárkony nem nagyon látszik ugyan, de szintén növöget hátul, csak valamiért elfekszik. Ki fogom karózni.


Brokkoli: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...