2013. október 28., hétfő

Alakuló sziklakert, szépen növő rózsagyerek, álcázott sáska

Nehezen tudom elfogadni, hogy már öt órakor sötét van. Sajnos nem lettem kész a sziklakert építés mára betervezett munkálataival. Kiszedegettem az elfagyott virágokat a földből, a virágokból pedig a magokat (rengeteg dísznapraforgómagot tettem el, és megvannak tavaszra a kakastaréj- és körömvirágmagok is).
Kezelésbe vettem a kiskertet a kis kapával, és ástam hozzá még egy darabot. Holnapra maradt a "sziklák" begyűjtése és elrendezése, a földhordás és a zsályák, valamint a kövirózsák beültetése. Aztán majd még be kell szereznem a többi növényt is.
Úgy néz ki, hogy az ideültetett levendulám tönkrement, de azért visszavágtam, és beültettem őt egy cserépbe. Hátha... A két muskátlit kiszedtem, három lett belőle (az egyiket szét tudtam választani a tövénél), ezek is bekerültek egy-egy cserépbe. A nagyra nőtt virágok alatt találtam egy gyönyörű rózsagyereket is, róla teljesen megfeledkeztem. Az a szép az egészben, hogy külön locsolva sem volt, el is takarták a jó magas növények, mégis, ez a kis rózsa lett a legszebb az összes próbálkozásom közül.


Így néznek ki azok a kis rózsák, amikre odafigyeltem:

 

Végül pedig hadd meséljek a sáskáról, ugyanis az alábbi képen látható állatkának története van. :) 
Éppen a hajnalka maradványait (növényről van szó, nem kell megijedni :)) szedegettem le az ajtórácsról, alatta volt (illetve még mindig ott van) a rozmaring bokrom. Nézem, hogy ráesett a rozmaringra egy becsukódott virág a hajnalkáról. Leszedem, megpróbálom szétszedni, hátha vannak benne magok, amiket eltehetnék jövőre. "Hajnalka" megmozdul... Mariann sikít, "hajnalkát" eldob. Család röhög. Nem hajnalka volt, hanem ez a sáska, csak nem vettem észre a többi részét, a kétharmada (vagyis a vastagabbik része) meg pont úgy nézett ki, mint a hajnalkáim, amikor estére összecsukódnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...