2013. november 17., vasárnap

Novemberi teszek-veszek

Ma megint pulóveres idő volt (de pólóban sem fáztam :)). Ez azért nagy áldás november közepén. Sok elmaradásom van a kerti munkák terén, úgyhogy most minden ilyen napsütéses, meleg nap ajándék számomra. Sajnos megint levert a lábamról egy betegség, aztán pedig - bevallom :) - egy picit ellustultam, de ennek mától vége. Ki kell használni a jó időt. 
Ma fürjtakarítás volt, ezt a húgommal közösen csináljuk. Most egy kicsit bonyolultabb a dolog, mert a kerti csap már el van zárva, de azért megoldottuk a dolgot. Betakargattam a rózsák, a megmaradt levendula, a tölgylevelű hortenzia és a pici bukszus tövét avarral és szalmával, vegyesen. "Építgettem" a sziklakertet is, ami tulajdonképpen nem is igazi sziklakert, csak egy kis kertecske pár sziklával. A szilvafamagoncokért cserébe kapott zsályákat már korábban beültettem:



...ma pedig a szintén a szilvafagyerekekért kapott kövirózsákat is beköltöztettem: 



A hátsó zöldségesben szépen nő a brokkoli: 


Hiába van jó idő, azért látszik, hogy ősz van: a gaz sem nő már olyan ütemben, mint nyáron. Itt pihennek a fokhagymagerezdek, júniusban szüretelünk. :)


Kihúztam két fehér és két fekete retket. Ahhoz képest, hogy őszi vetés, szép nagyok lettek:


A diófa is ledobta a ruháját. Ilyen volt szeptemberben: 


...és így néz ki most: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...