2013. október 27., vasárnap

Sziklakert lesz ebből... :)

Ma elbúcsúztam néhány szilvafamagonctól. A legnagyobbakat - köztük a 150-160 centis kis fácskákat is - és néhány ifjabb magoncot elajándékoztam. Ezeknek a kis szilvafagyerekeknek a többsége a baromfiudvar területén nőtt. Mivel most már tényleg csak napok, esetleg hetek kérdése, és az első két kecske be is költözik az udvarba, úgy gondolom, a kicsi fáim sokkal nagyobb biztonságban lesznek az új helyükön. :) Remélem, sok örömet adnak majd az új gazdájuknak, és sok-sok finom szilvát teremnek majd. :) 
A magoncokért cserébe kaptam zsályákat és kövirózsákat. Nagyon-nagyon örülök az új szerzeményeimnek. Nagy örömömben el is határoztam, hogy egy kicsit megújítom az egyik kertrészt. Mivel a dísznapraforgók, a rézvirágok, az estikék és a hajnalkák egy része sajnos már rég elfagyott, felszabadult a kis kert a lépcső egyik oldalán, és ide én most egy sziklakertet fogok "építeni". A baromfiudvar kerítésének készítésekor "keletkezett" egy csomó föld, és rengeteg hatalmas sziklám van, amiket ásás közben a földből gyűjtöttem a húgommal, úgyhogy minden adott a terveim megvalósításához. Fűszer- és gyógynövényeket fogok a sziklakertbe ültetni, tehát a zsályák és a kövirózsák is odakerülnek. Alig várom a reggelt, hogy nekiláthassak a munkának. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...