2013. október 24., csütörtök

Októberi teszek-veszek

Egy kicsit rendet raktam a kertben (nagyon nem tudok, amíg az ól nem készül el teljesen), és közben megtaláltam a piros rózsatő helyét is. A kertet kettéválasztó, új kerítés elé került. 


Meglehetősen szégyellem magam, mert már réges-rég el kellett volna ültetnem szegényt... Kínjában ki is hajtott becsomagolva, a nejlonban....


De az a lényeg, hogy már jó helyen van, ráadásul a piros tulipánhagymákat is mellé dugdostam. Meghagytam ott egy kis szilvafamagoncot is (a szilvafa alatt van a hely), és körberaktam kövekkel, tégladarabokkal a területet.


 Szép lesz majd tavasszal az a néhány piros tulipán, aztán majd később a piros rózsabokor is. :)


A korábban elültetett lila rózsatő már szépen "levélzik". :) 


A nyáron elkezdett rózsaszaporítási kísérlet alanyai láthatók az alábbi képen. Ők megmaradtak, meg még néhány társuk, de azok szabadföldben vannak. Kettőt átültetek egy cserépbe, és beviszem a házba, kettőt beteszek a kamrába teleltetés céljából, a legnagyobbat pedig elültetem kint. A kintiek gyökerét jól betakargatom majd falevelekkel és szalmával. Majd meglátjuk, hogy melyik módszer a leghatásosabb, így biztosan marad meg tavaszra egy-két tő.


Ez pedig egy fej kínai kel. :) És van ott még, ahonnan ez jött. :) Sajnos az egész hátsó zöldséges tele van gazzal, valószínűleg holnap neki is esek majd, mert azért van még ott tépősaláta, fehér retek, fekete retek és még egy pár zöldségféle.


A brokkoli elég hatalmasra nőtt a lépcső mellett:


Végül néhány kép az ólról és környékéről. Itt tartunk most:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...