2014. október 3., péntek

Önállósodó kiscsibék és kolbásztök a szilvafán

Ahogy nőnek a kiscsibék, egyre szemtelenebbek lesznek. Tegnap négyszer kellett visszaterelgetnem őket a csibeudvarba. Nem tudom, hogy hol, és hogy jönnek ki... Ötödjére, úgy döntöttem, hogy nem fárasztom magam feleslegesen. Úgyhogy ma reggel már nyitva is hagytam nekik a "kaput". Hadd menjenek, amerre látnak. Estére úgyis visszamennek a kutyaházba.


Egyébként tetszik ám nekem ez a nagy csibeszabadság. Olyan békebeli, meghitt látvány, ahogy a kotlós szabadon kapirgál a kiscsibékkel a hatalmas kertben. Le is akartam őket fényképezni, de természetesen, mikor hátramentem a géppel, akkor nekik pont a csibeudvarban volt dolguk. :) És nem is kell őket félteni, pont most "karatézta le" a kotlós az egyik macskát, aki túlságosan közel merészkedett a csibékhez. (A képen, a jobb felső sarokban látható az egyik macska. Mindig itt somfordálnak a csibe- és nyúludvar környékén.)



Kotlós és csibéje a tetőn:



Annyira vártam már, hogy kolbásztökök lógjanak a szilvafáról. :) És íme: 



Cili:



Junior:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...