2014. október 4., szombat

Az állatok világnapja, a fülbelövés és a fejlámpa

Ma van az állatok világnapja, nekem meg az jutott eszembe, hogy nálunk mindennap "az állatok világnapja van"... :) 


Végre túl vagyunk a fülbelövésen is. Nekem, annak idején, pár napos koromban, még injekciós tűvel szúrták át a fülemet. Anett lányomnak 18 évvel ezelőtt, három vagy négy hónapos korában, már lőtték a fülét. Mind a két műveletnél anyukám segédkezett, én nem nagyon bírom az ilyen dolgokat, tehát, egyértelmű volt, hogy húzom-halasztom ezt a dolgot, a kisebbik lányommal. Kitti azonban két évvel ezelőtt úgy döntött, hogy márpedig neki most már aztán fülbevaló kell. Szóval, így két év után, már tényleg itt volt az ideje... 


Pupi esete a kecskékkel

Pupi nézi a kecskét: 


Kecske nézi a Pupit:


A bizonyíték, hogy azért egész jól elvannak egymás mellett:


A mai nap nekem is tartogatott egy meglepetést: megleptem magam egy fejlámpával. Már most odavagyok érte, háromféleképpen világít, ebből az egyik üzemmódban pirosan villog. Egy kedves barátom megkérdezte, hogy a piros lámpa meg minek. Hát... szerintem azért jó, mert ha sötétben, gyalogosként, kivilágítatlanul haladunk az úton, akkor két ilyen lámpát feldobunk a fejünkre, az egyiket fehéren világítva a homlokunkra, a másikat pedig pirosan villogó üzemmódban a tarkónkra. :) 


És, ha már állatok világnapja, akkor most jöjjön pár kép a kecskékről: 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...