2014. augusztus 5., kedd

Vöröshagymák, merre vagytok?

Repül az idő, mindjárt itt az ősz. Nagyon el vagyok maradva a kerti munkákkal épp úgy, mint a kamrafeltöltéssel. Tavaly ilyenkor már kész volt az első adag szilvalekvár (mentségemre legyen mondva, idén nem lett szilvánk, csak annyi, amennyi friss fogyasztásra éppen hogy elegendő), volt a kamrában aszalt alma, aszalt szilva, és ha jól emlékszem, már a fűszer- és gyógynövényszárítás egy részén is túl voltam. Idén még semmit nem tudok felmutatni e téren, úgyhogy fel kell kötnöm a nadrágomat. Először céklát, lecsót és paradicsomlevet fogok eltenni. 
A kertben, úgy tűnik, rendben van minden, eltekintve attól, hogy a sok eső miatt nem csak a vetemény nő, de a gaz is. Utóbbi, érdekes módon, mindig kétszer olyan gyorsan... Úgy érzem, sosem érek a gyomlálás végére, és hiába a viszonylag vastag szalmatakarás a veteményes egyes részein, a gaz gaz :) megtalálja az utat a fény felé. Én viszont  ma nem találtam meg a vöröshagymákat :), úgyhogy a holnap fő feladata a kert gazmentesítése lesz. 
Szerencsére nem csak a gyom fejlődik ilyen "szépen", de a paradicsomtermés is beindult. Ezt az adagot vacsorára szedtem, a kisebbik lányom nagy paradicsom rajongó. :) Mivel maradt még körülbelül háromszor ennyi leszedhető, holnap valószínűleg lecsót ebédelünk. :) 


Érik a szeder is. Nem sok van belőle, de nagyon finom. :)  



Lusta népség:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...