2014. július 28., hétfő

Tökfélék és viharfelhők

Nagy felfedezést tettem tegnap. Rájöttem, hogy ha nem hagyom a tökféléket félméteresre megnőni, egész könnyen meg tudom őket pucolni, és ez esetben a gyalulás is percek alatt elvégezhető. :)

A tegnapi ebéd (cukkinis-tökös tészta): 


A holnapi ebéd (rántott tök) és a mai, vacsora utáni, desszert:


Sárgadinnye, itt még szabadlábon: 


Ma megint paradicsomot kötöztem. Nem is tudom, hányadszorra...



Másodvetésű uborka, a nagy-nagy kedvenc bársonyvirág, no, meg egy kis gaz:


Lesz itt kovászos uborka, télire:


Ez most vagy sárga, vagy csíkos cukkini. Elfelejtettem, hogy melyik. Remélem eljut odáig, hogy fény derüljön "milétére": 


A mángold is visszagazosodott. A héten sem fogok unatkozni. 


Ma rekordidő alatt végeztem a szokásos esti teendőkkel, ám a kapkodás hiábavalónak bizonyult: jól ránk ijesztett, aztán, mielőtt elért volna minket, feloszlatta magát a vihar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...