2014. július 10., csütörtök

Kerti munka féltucat macskával

Meglehetősen idillikus volt a tegnap délutánom. A hátsó kertben dolgozgattam, gazoltam, paradicsomot kötöztem, jöttem-mentem, és ahová csak léptem, mindenhol egy macskába botlottam: 

Ében (Ebi)
Kettes számú anyamacska
A másik két kölyök
Kacor, valószínűleg ő a három gyerek apja
Egyes számú anyamacska
Ében innen mozizik, minden érdekli, ami a kecskeudvarban történik...
...és úgy jár-kel az udvarban, mintha ő is itt lakna
Ezeket a paradicsomtöveket kötözgettem tegnap délután. Rengeteg paradicsom odalett, nem figyeltem oda eléggé. Egyszer már felkötöztem őket, de meg kellett volna ismételnem a műveletet, mivel a sok csapadék miatt a növények rohamos növekedésnek indultak. A földön nőttek a szárak jobbra-balra, tele paradicsommal, és amikor bogoztam ki a szálakat (a szárakat), hogy melyik, hova tartozik, sajnos sokat sikerült letörnöm. 


Itt már legalább látszanak a sorközök:


Itt lesz még munka, bőven:


Ha minden a tervek szerint alakul, ma végzek a paradicsommal, és előkészítem az uborka helyét. Ha minden jól megy, holnap el is vetem a magokat, és nekiállok a cékla helyének előkészítéséhez. Na, tessék... Már megint előre tervezek... 

A sárgadinnyét még muszáj megmutatnom. Ilyen szép nagy már, és jó sok van belőle: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...