2014. július 20., vasárnap

Bőség, nyúlgondok, macskamánia

Ezt a kosár zöldséget a barátnőmnek szántam. Sajnos nem értem vele célba, de legközelebb nem ússza meg. :) 


Kezdődik. Az első paradicsomok:


HP és HL. Előbbit nem kell magyaráznom, utóbbi házi(lag őrölt) liszt. Egy nagyon kedves barátom ajándékai. 


Így néz ki a liszt:


Ez is paradicsom:



Ötféle paprikám van, itt háromféle látható:





Ez pedig a saját, magról ültetett fűszerpaprikáim egyike:


A patisszon nem terem úgy, mint a "rendes" tök és a cukkini, ez a második termés eddig. Talán majd később behozza a lemaradást. 


Kukorica:


Bolyhos, a baknyúl két nappal ezelőtt, egy földbe ásott lyukon keresztül, angolosan távozott. Először csak a szomszédban garázdálkodott, aztán onnan is eltűnt. Azonban úgy tűnik, hogy elkapta a honvágy, ugyanis ma este hazajött. Ott matatott a nyúlketrec körül. Megfogtam, visszatettem, aztán egyből rá is jöttem, hogy miért kényszerült disszidálásra: a szürke nyúl úgy elverte, hogy egyből visszafúrta magát a lyukba, amin keresztül meglógott. Nem zavarta az a tégla sem, amivel azóta "betömtem" a lyukat. Így hát kénytelen voltam őt külön tenni. Most megint a zöldségesrekesz alatt tanyázik, aztán majd holnap meglátom, hogyan tovább. 


Túl sok az egy négyzetméterre jutó macskák száma mostanában, errefelé...


De mit tehetnék? A leánykám odavan értük. És vice versa:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...