2013. november 23., szombat

Novemberben is "működő" konyhakert

Ma frankfurti levest készítettem saját termesztésű kínai kel és szintén a saját veteményesemből származó metélőpetrezselyem felhasználásával. Azért ez fantasztikus, hogy még november végén is kiszaladhatok a kertbe friss zöldségért. 
 
 
Még sosem főztem frankfurti levest, de azt hiszem, sikerült, mert mindenkinek ízlett. :) A receptet még tökéletesítenem kell - virsliügyileg. Ugyanis most azt tettem bele, habár nem eszünk felvágottat, a virsliféléket pedig kifejezetten "elítéljük" :). Gyorsan - és későn - jött a receptötlet, így nem volt időm variálni, hogy mivel helyettesíthetném.
A leves után a gyerekek egyik nagy kedvencét, lángost sütöttem. Sokszor sütök (sok :)) lángost, de most végre találtam egy olyan receptet, amelynek a tésztája tökéletes. Nem ragad, nem kell "szaggatás" közben állandóan olajozni a kezet. 
 
 
A receptek itt és itt megtalálhatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...