2019. június 28., péntek

Versenyző paradicsomok, nyaraló szobanövények

Totál késésben vagyok mindennel kertügyileg, de hát nem is én lennék, ha ez nem így lenne. 

Annyira cuki, ahogy a cserepes paradicsomjaim próbálnak versenyezni a szabadföldiekkel. Egyébként a cserepesek vezetnek, a szabadföldi tövek épphogy elkezdtek virágozni, a cserepesek meg: 



A szabadföldiek átestek a kacsoláson, egy hónaljhajtást vízbe tettem. Ő majd szépen kigyökerezik, én majd szépen elültetem, és később is lesz paradicsomunk. Szépen.


 Virágzik a paprika. (Már épp ideje volt.)


Szívemcsücskebazsalikom (a kedvenc fűszernövényem):



Cukkini (már) volt, van és lesz, de ezt tudtuk - ha cukkinit ültetünk, akkor cukkinit eszünk cukkinivel. A boltban, nálunk 619 Ft kilója, úgyhogy teljesen elégedett vagyok a helyzettel, spórolás szempontjából. 




Tépősaláta utánpótlás - és ha megtalálom a kiskapámat, holnap még magvetek.


Egyszerűen szép:


Egy kivételével az összes szobanövényt száműztem a kertbe. Mind a hármat. (Igen, összesen négy van.) Így néz ki a legkisebb, nyaralás közben - szerintem élvezi:


Bejáratunk védelmezője - futómuskátli: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...