2019. június 24., hétfő

Harcos paradicsomok, győztes cukkinik

Tegnap elültettem a "maradék" paradicsompalánta egy részét. Cserépbe. Azokat, amelyek elkezdtek teremni annak ellenére, hogy egy kis joghurtos pohárban "túléltek". Tisztára szégyellem magam...




Aztán fűszermagokat vetettem - oregánót, kerti zsályát...


...metélő petrezselymet, törpe bazsalikomot, borsikafüvet és zöld mentát. Egy kisebb balkonládába került némi tépősalátamag is, többféle.


Az ajtó melletti minizöldségesben zajlik az élet, a három cukkinitő természetesen minden máson felülkerekedett. Tudtam én ezt, csak nem sejtettem. Á, nem, sejtettem is, hiszen évekig úgy kertészkedtem, hogy centivel mértem ki az ültetési sor- és tőtávolságokat. Csak hát, most minél kisebb helyre, minél több mindent akartam bezsúfolni. Majd meglátjuk, mi kerekedik ki belőle. 

A tépősalátát mindenesetre leszüretelem, mielőtt a fényhiány miatt bedobná a törülközőt.


Cukkini...


...cukkini mindenhol...


...és a változatosság kedvéért: egy kis cukkini - szó szerint:


Ezt a szobanövénykét novemberben kaptam a névnapomra - szemmel láthatóan jól érzi magát a szabadban is:


A futómuskátlikat is átültettem. Mind a kettőt. Idén nem sok versenyző indul nálunk dísznövény-kategóriában...


Holnap ismét magvetés, fűszerek és némi zöldség lesz terítéken, egyelőre vetés szempontjából, aztán - idővel - remélem, szó szerint is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...