2017. július 8., szombat

Vicces spenót + szívek a kerítésen

Egy korábbi bejegyzésben már esett szó az idei év paradicsomterméséről (lásd: Pari-projekt), és örömmel jelentem, hogy hasonló a helyzet paprikafronton is, azaz idén a paprikát sem csak termeszteni fogjuk, hanem enni is. Legalábbis egyelőre így áll a dolog. 




A cukkini sosem hagy cserben - ha egyszer elveted a magját, akkor ő bizony fogja magát, kicsírázik, kibújik a földből, jól megnő és aztán csak terem és terem... :) 



A salátáról azonban - legnagyobb sajnálatomra - nem tudom ugyanezt elmondani. Két (vagy három?) sornyi tépősaláta magból ennyi lett: 


Hát ez nem valami sok, ugye? :) Van még elvétve itt-ott egy-két kezdemény, de azokból már nem lesz semmi, úgyhogy nekivágok a magvetésnek még egyszer. 

Jaj, hát a "legjobbat" meg majdnem elfelejtettem... Íme, az év vicce: 


Szóval, idén nem lesz saját spenótból főzelék, meg mártás, meg spenótos tészta se. Vannak viszont vicces spenótjaim, "akik" alighogy kibújtak a földből, máris elkezdtek felmagzani. Értem én a viccet... csak nem szeretem. :) (Hát hol vannak a gyönyörű "lapulevelek"?!)

Van viszont valami, ami ha nem is kárpótol a spenótért, a szememnek mindenképpen kedves látvány - szívek a kerítésen. <3 :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...