2017. július 7., péntek

FűSZERelem

A fűszernövények a gyengéim. Ha rossz kedvem van, elég, ha elmorzsolok az ujjaim között egy bazsalikomlevelet (említettem már, hogy a bazsalikom a kedvenc fűszerem?), és már nem is érdekel, hogy mi volt a probléma tárgya. :) Azok az illatok és ízek... Minden egyes fűszer maga a csoda. 

Idén sajnos meglehetősen gyér az állományom, de talán még nincs késő ahhoz, hogy egy kicsit gyarapítsam a készletet. Rengeteg fűszernövénymag maradt meg az előző évekről, szombat délutánra nem csinálok programot... :) 

Rozmaring, levendula és zsálya: 


A levendulát is nagyon szeretem, rögtön a bazsalikom után következik a fűszer-népszerűségi listámon: 


És persze a rozmaring is nagy kedvenc...


...no meg a zsálya is: 


De a bazsalikom... A bazsalikomnak nincs párja, a bazsalikom az abszolút favorit. :) 


Sajnos a magvetés idén nem hozta a várt eredményeket, de azért valami lett belőle. Nem sok, de az enyém... :) 



Borsfű és oregánó - őket is szeretem: 


A citromfű illata egyszerűen csodálatos, nagyon szeretem. Limonádéba szoktam tenni citromfűleveleket - nem túl sokat, mert nyugtató hatású.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...