2015. május 10., vasárnap

Az elmúlt időszakról, röviden

Nem is tudom, hol kezdjem... Jó régen nem írtam már bejegyzést. Ennek több oka is van, de főleg a "sok a munka, kevés az idő" közhellyel tudnám "magyarázni a bizonyítványt". :) 
Mindenesetre a gazdasági év nálam is megkezdődött, igaz, kissé megkésve. De hát nem is én lennék, ha nem lennék elmaradva a dolgokkal. :) 

Nos, hát akkor kezdem: 

Jelenleg nincs egyetlen haszonállatunk sem, még Mr. Pock-tól is búcsút vettünk. Fájó szívvel, de muszáj volt megtennem ezt a lépést, ugyanis a kakas először "csak" a gyerekeket rendszabályozta meg, aztán már én is csak seprűvel tudtam közlekedni az udvarban. Mr. Pock végül vasárnapi ebédként végezte, a szomszédban. 


Ancsi lányom tizennyolcadik születésnapjára kapott almafáját, röviddel a tizenkilencedik születésnapja előtt sikerült elültetnem. Ne is mondjatok semmit, de a csemete túlélte, sőt, azóta már termés is van rajta, méghozzá nem is kevés. 


Itt már virágzik:


Tavaszi bejegyzés nem született, fotókat viszont készítettem: 

Körtefa
Meggyfa
Meggyfa
Körtefák


Április végén (jobb későn, mint soha) elkezdődtek a kerti munkálatok nálunk is. Azért maradt bőven vadregényes hely gazos rész is a kertben, amit én annyira szeretek: 



Ilyen volt: 



Ilyen lett: 



Ilyen volt: 



Ilyen lett: 



És azóta egy rész már felásva, felkapálva (nem én voltam :)), és részben beültetve (ez én voltam :)), de erről majd a következő bejegyzésben lesz szó. 

Az első lépések: 



Sárgadinnyepalánták: 


Görögdinnyepalánták:


És akkor még egy kis "vadregény". Csak úgy. Mert tényleg szeretem. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...