2014. december 14., vasárnap

Változások

Nem én döntöttem így, az élet, a sors, az Isten visz engem arrafelé, amerre lennem kell, ahol helyem van. Az utóbbi időben sok minden történt velem. Újra dolgozom, így a ház körüli teendőkre kevesebb idő marad. Viszont nem kell messzire mennem, csupán néhány háznyira van tőlünk a Polgármesteri Hivatal, ahol munkát kaptam. Ez azt jelenti, hogy nincs utazási költség, és ami a legfontosabb, nincs utazással eltöltött idő. Sőt, mindennap hazajövök ebédidőben nyulakat etetni (kivéve pénteken, amikor nincs ebédszünet, mert csak 13 óráig vagyunk :)). 
Nagyon úgy néz ki, hogy az életem valamiféle változáson megy keresztül. Az biztos, hogy az irány marad, de azt is látom, hogy lesznek azért fordulatok. Bizonyos területeken nem tudtam teljesíteni a magam elé kitűzött célokat, más területeken viszont túl is teljesítettem. :) 
Ez a blog eredetileg kertészblognak indult, de ahogy haladtam előre az úton, egy kicsit több lett annál. Viszont nem fejlődött azzá, aminek szerettem volna: egy hasznos oldalt szerettem volna létrehozni azok számára, akik pár lépéssel "mögöttem járnak", például most költöztek vidékre, vagy még csak fontolgatják a költözés és az azzal együtt járó életmódváltás gondolatát.
Az ember lánya - főleg, ha jórészt egyedül teszi a dolgát - vagy csinálja, amit kell, vagy beszél róla. Én, mostanra, az előbbi mellett döntöttem. Persze, azért folytatom a blogot, ezután is fogok írni ugyanúgy, ahogy eddig, naplószerűen, csak nem fogok törekedni arra, hogy világmegváltó írások szülessenek a billentyűzetem által. Talán így is tudok segíteni az elindulóknak, hiszen a bejegyzésekben a tapasztalataim - jók és rosszak egyaránt - szerepelnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...