2014. december 27., szombat

Költöztetés Mr. Pock-kal

Ma átköltöztettem a két baknyulat a kecskeólba. Féltem, hogy ha jönnek a nagy mínuszok, megfagynak kint. Nem beszélve a hóról, ami kb. egy órája el is kezdett nagy pelyhekben hullani. :) 

Ez lett az éjszakai szálláshelyük. Az ól alja beton, ezért a betonperemre lefektettem egy bútorlapot, amit középen egy ytong tégladarabbal megtámasztottam. A bútorlap alá is szalmát tettem, hogy szigeteljen alulról. 


A rekeszeket is körbeszalmáztam... 


...és amíg mínuszok lesznek éjszaka, addig a ponyvát is rájuk terítem. Remélem, így már tényleg nem fognak fázni.


A kint maradt nyulakról is gondoskodtam: vastag szalmaréteg került alájuk, és egy harmadik ponyvát is kaptak. Ha leguggolok hozzájuk, jön ki tőlük a meleg :), és a vizük sem fagyott be, úgyhogy reménykedem benne, hogy ők sem fognak fázni. 


Mielőtt beköltöztettem a nyulakat, volt egy kis takarítani való az ólban: kihordtam az ott maradt kecsketrágyát, használt almot. A műveletben segítségem is volt, Mr. Pock személyében. Ő lelkesen analizálta a kihordott "anyagot", és amikor egy-egy kedvére való "összetevőt" talált, azon nyomban el is fogyasztotta azt: 



A szülők is itt aludtak, addig a bizonyos éjszakáig... Mr. Pock azóta is a bejárati ajtó mellett hál, a kutyaházban. 


A nyulak után is takarítottunk:


Itt úgy néz ki, mint valami rajzfilmfigura: 


Itt is... :D



Szóval, Mr. Pock kinőtte magát a negyedik - tiszteletbeli - kutyánkká. Mire befejeztük a kecskeól takarítást és a nyúlköltöztetést lement a nap; Mr. Pock fogta magát, visszasétált a házhoz, fel a lépcsőn és hopp, be a kutyaházba. Jó éjszakát, Mr. Pock! :) Nagyon szeretem őt. <3 :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...