2014. június 17., kedd

"Már megint a kecskék", egy kitűnő bizonyítvány és a "fáradt-öreg én"

Tegnap kaptunk pár jó nagy cseresznyefaágat a szomszédból. Le kellett vágni, mert túl közel voltak a villanyvezetékhez. A cseresznyét leszedtük róla, az ágakat megkapták a kecskék. Volt ám nagy boldogság: 



Ma reggel a tesóm keltett azzal, hogy a kecskék elöl vannak, az udvarban. És tényleg: a három kecske békésen heverészett a kecskeudvar kerítése előtt. Kívül. Na, amikor megláttak minket, a Bori egyből, mint aki tudja, hogy rosszat csinál, átpréselte magát azon a lyukon, ahol kijöttek, Junior nem csinált semmit, feküdt tovább és "rágózott", a Cili meg, jó anyához illő módon, megállt Junior felett. Utóbbit fél kézzel felkaptam - és közben nyögve nyugtáztam, hogy bizony múlik az idő; a legkisebb nagyságra és súlyra is megduplázódott - előbbi szarvát pedig a másik kezemmel elkapva, szépen visszatessékeltem őket a kecskeudvarba. Ideiglenesen befoltoztam a lyukat, de már megint vehetek kerítésnek valót... Ilyenek ezek a kecskék... 

Tegnap elbúcsúztattuk a tanévet. Kitti lányom, egész éves munkája gyümölcseként, egy kitűnő bizonyítvánnyal, magyar nyelv és irodalom dicsérettel, oklevelekkel és egy jutalomkönyvvel gazdagodott. Nagyon büszke vagyok ám rá. :) 





Én meg - egy évzáró erejéig :) - lecseréltem a gumicsizmát. Van nekem jó pár magassarkú és magas talpú topánkám, régebben csak ilyenekben jártam (lapos cipőben általában hasra estem - ez nem vicc), de amióta falusi lány (nő, asszony, néni stb) lettem, előnyben részesítem a gumicsizmát. Egy kedves ismerősöm szerint ez mindenképpen hasznos dolog, mert így legalább nem szorul a kecskebogyó a lábujjaim közé. :) Summa summarum, hazafelé választanom kellett: 


Mezítláb jöttem haza. De tényleg. :) 

És a napot megkoronázandó, készíttettem magamról smink nélküli, "fáradt-öreges", friss, ropogós képeket. Mert megérdemlem. :) 


2 megjegyzés:

  1. Junior olyan aranyos, irigykedek is, én is szeretnék majdan egy kiskecskét^^
    Gratulálok a lányod bizonyítványához, nagyon szép eredményeket ért el!
    A képeken pedig nagyon szép vagy, egyáltalán nem tűnsz öregesnek se fáradtnak!:) Egy nagyon szép, fiatalos anyukát látok a képen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a gratulációt, és külön köszönöm a kedves szavakat. :) A jövőbeni kecsketartáshoz pedig sok sikert kívánok! :) Nem mondom, hogy fenékig tejfel a kecskés élet (illetve, ha sok fejős kecske van, akkor akár az is lehet :)), de mindenképpen megéri. Életre szóló élményekkel gazdagszik az ember nap mint nap. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...