2013. május 29., szerda

Kincsek a padláson

Tegnap a húgommal felmentünk "padlásozni'. Költözéskor oda hordtuk fel azokat a dolgokat, amik a házban nem fértek el. (A pesti lakásunk 3 szoba + hallos, a házban viszont csak 2 szoba van. Igaz, hogy a konyha hatalmas, olyannyira, hogy jelenleg három funkciót tölt be: konyha, étkező és még nekem is jutott egy kis, elszeparált dolgozósarok.) Ezen kívül a selejtezésre váró holmik is idekerülnek (ez nálunk egy véget nem érő folyamat). Szóval, felmentünk tegnap a padlásra, hogy megkeressünk néhány apróságot, amire szükségünk lett volna. Ha az eredeti küldetés nem is járt sikerrel, azért én boldog mosollyal az arcomon érkeztem vissza a "földszintre". Nagy kincsekre bukkantam odafent. Találtam egy kétfokos létradarabot, amiből szép virágtartó lesz a kertben és egy kast, ami ugyanezt a célt fogja szolgálni.

A padlásjárat két fő "fogása" pedig... nos, inkább beszéljenek magukért a képek:

Tükörkeret az 1800-as évek közepéről
Passzítófűrész, régi asztalos szerszám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...